Informacije so pomembne na vseh nivojih poslovnega odločanja, zato je obveščanje ključna funkcionalnost. Dodatek obveščanje je pogojen z modulom naročila. Osnovne nastavitve omogočajo avtomatsko pošiljanje e-mail sporočil z vsebino naročila na več e-mail naslovov. Naročilo se tako lahko pošlje kupcu, njegovemu nadrejenemu in referentu v oddelku, ki obdeluje naročila.
Prednastavljeno delovanje zajema:
- ob oddaji naročila Edinet pošlje e-mail obvestilo uporabniku, ki je naročilo oddal s povzetkom naročila
- odgovorna oseba (key account manager) je prav tako obveščen o oddaji novega naročila nekega uporabnika v Edinetu
- v primeru, da naročilo odda agent/komercialist na terenu, Edinet pošlje e-mail obvestilo odgovorni osebi (key account manager/agent) in vsem uporabnikom registriranim pod določenim poslovnim subjektom.
- kopijo e-obvestila referentu, ki v podjetju obdeluje prejeta naročila ali na nek splošen naslov, recimo #EM#6e60706c676c6a66487f6b78697d616b7a746679713b757875#EM#
- v svojem profilu se lahko vsak uporabnik odjavi od obveščanja in tako prejema samo nujna obvestila
- opcijsko nadgradnja obveščanja z SMS obveščanjem (doplačilo)
Kolikorat se vam je zgodilo, da je vaš komercialist na terenu nujno potreboval informacije o podjetju? Ima podjetje poravnane vse račune, je blokirano, kdaj in kaj je zadnje naročil, itd. Le dobro informiran komercialist lahko kakovostno opravlja svoje delo. Finančna kartica je funkcionalnost, preko katere lahko vaši agenti na terenu preverijo vsoto odprtih računov, skladnost z limitom, oziroma preverijo status naročnika že preden vstopijo v poslovalnico.
Prednastavljeno delovanje zajema:
- vsota odprtih računov
- vsota zapadlih računov
- višina dovoljenega limita
- prekoračen limit lahko avtomatsko zaustavi možnost naročanja
- status subjekta (posluje -lahko naroča samostojno, presežen limit - naročilo lahko odda agent/komercialist, blokiran - naročila ni možno oddati) Status je neodvisen od zgornjih postavk in se prenaša ločeno iz ERP-ja, če imate to funkcijo podprto.
Edinet v profilu uporabnikom omogoča personalizacijo seznama izdelkov in pregled osnovnih kontaktnih podatkov. Recimo, da uporabnik v profilu vidi, kdo je njegov skrbnik (key account manager / agent) in njegove kontaktne podatke.
Prednastavljeno delovanje zajema:
- kontaktni podatki agenta
- uporabniški podatki
- zamenjava gesla
- izbirnik prikaza seznam izdekov (tekstovni seznam ali seznam s fotografijami izdelkov)
Nič več iskanja zadnjega naročila! Vsako naročilo bo vedno dostopno v elektronski obliki, poleg tega pa boste preteklo naročilo lahko spremenili v novo naročilo z enim samim klikom! Hitro, učinkovito in brez napak! Vaši komercialisti bodo navdušeni!
Zgodovina naročil se izkaže za izjemno uporabno tako za vaše komercialiste na terenu, kot tudi vaše stranke, ki uporabljajo Edinet. Velikokrat je nabor artiklov izjemno velik. Vaši kupci pa se ne spoznajo na vsako oznako, vsako variacijo in vsako lastnost produktov, zato velikokrat namesto naročanja artiklov iz kataloga izberejo opcijo zgodovina naročil, kjer natančno preverijo, katere artikle jim je v zadnjem naročilu priporočil komercialist in izmed njih najdejo iskanega.
Prednastavljeno delovanje modula zajema:
- vsako naročilo se zabeleži v zgodovino naročil
- pregled vseh oddanih naročil
- ponovno naročanje naročila iz preteklosti
- ponovno naročanje naročila iz preteklosti s spremembami (na primer spremenjene količine ampak iste postavke)
- opcijsko zapis podatkov o naročilih v modul analitika (pogojeno z nakupom modula analitika)
- pregled trenutnega statusa oddanih naročil (oddano, v obdelavi, odpremljeno, zavrnjeno/zadržano, zaključeno)
- napredno filtriranje zgodovine (prikaži samo moja naročila ali pa recimo prikaži vsa naročila komercialista Janez Novak)
Od sedaj lahko ponudbo pripravite kar na terenu! V košarico dodate izbrane izdelke, določite ustrezne rabate in vaš poslovni partner že v nekaj minutah lahko potrdi ali zavrne vašo ponudbo! Brez čakanja, brez nepotrebne birokracije! Tukaj in sedaj!
Prednastavljeno delovanje modula zajema:
- oddaja ponudbe z ročnim definiranjem nove cene in
- ponudba za individualen subjekt
- ponudba se lahko zgolj sprejme ali zavrne
- neomejeno število ponudb
- spremljanje statusa ponudbe (odprta, sprejeta, zavrnjena)
Vaši naročniki in komercialisti vsak dan opravljajo številne naloge in lahko se zgodi, da so med naročanjem prekinjeni s telefonom, obiskom stranke ali kako drugače. Osnutki je modul s katerim si lahko shranjujejo delna naročila, katera zaključijo kasneje. Prav tako lahko osnutek uporabijo kot nabor rednega naročanja, ki se izvaja intervalno. Recimo vsak teden naročijo 100 kosov nekega izdelka.
Prednastavljeno delovanje zajema:
- shranjevanje košarice v osnutek za kasnejšo večkratno uporabo
- kreiranje seznamov priljubljenih izdelkov
- osnutki so vezani na posameznega uporabnika
- urejanje osnutkov (dodajanje postavk ali brisanje iz enega osnutka)
- neomejeno število osnutkov
- iz osnutka naravnost v naročilo
V primeru, da vaša tržna politika ne predvideva sklepanja prodajnih pogodb in določanja rabatnih cenikov za posamezne subjekte, lahko storitev B2B Edinet z dodatno funkcionalnostjo plačil odprete za nepogodbene partnerje. Kako? Z integracijo plačilnih sistemov bodo lahko vaši partnerji naročali blago po predplačniškem sistemu, torej z uporabo plačila po predračunu, s kreditno kartico, paypal ali moneto. Odlična funkcionalnost, ko z novim partnerjem še nimate poslovne zgodovine in se želite izogniti likvidnostnim težavam.
Pospeševanje prodaje je vedno zaželjeno. Edinetov modul paketi vam omogoča, da pripravite nabor izdelkov, ki tvorijo paket. Recimo skupek 30 rezervnih delov, ki skupaj predstavljajo celoten pogonski sklop. Tako bo kupec z enim klikom naročil celoten seznam ustreznih delov, brez napak.
Pakete se lahko uporablja tudi za učinkovito predstavitev izbranih izdelkov. Recimo nova kolekcija oblačil za otroke, ki je sicer dostopna v več klasifikacijah se s paketom lahko združi v en pregleden seznam. Edinet b2b podpira neomejeno število tovrstnih seznamov.
Prednastavljeno delovanje zajema:
- Neomejeno število paketov
- Določanje kateri subjekt ima ustvarjeni paket na voljo. (omogoča, da imate za vsak subjekt ali skupino subjektov drugačne pakete izdelkov)
- Izdelkom v paketu lahko agent doda poseben rabat (popust v %)
- Individualizacija paketov je odlično orodje za pospeševanje prodaje!
Poslovanje mora biti kvalitetno zaščiteno pred vdori. Zaupanje vaših klientov je ključnega pomena in zato vam omogočamo dodatno varnost z implementacijo SSL varnostnih certifikatov in poslovanjem v ločenem virtualnem serverju - VPS. Za več informacij na to temo nas kontaktirajte!
Mobilni b2b portal uporablja veliko število ljudi. Z eno besedo jih poimenujemo uporabniki. Vsak od uporabnikov pa v b2b portalu opravlja različne naloge. Zato je pomembno, da ima vsak različne pravice, različne funkcije vklopljene. Na primer končni uporabnik lahko vidi zgolj svojo zgodovino naročil medtem, ko agent lahko vidi zgodovino naročil vseh svojih klientov.
Pravice se lahko prednastavi med načrtovanjem vašega portala. Nekatere sklope pa lahko tudi sami urejate naravnost v nadzorni plošči. Vsakič ko ustvarite novega uporabnika mu označite k kateri stranki spada ter osnovne pravice, kot so dostopi do ftp dokumentacije in podobno. Za natančno predstavitev nas kontaktirajte!
Prednastavljeno delovanje modula zajema:
- hierarhična struktura
1. superuporabnik
2. moderator (upravitelj portala-naročnik)
3. superagent (nadrejeni komercialist)
4. agent (komercialist)
5. kupci- ime, priimek, e-mail naslov.
- ID uporabnika (posebej za agente)
- povezava med subjekti in agenti (skrbniki strank)
- prednastavljen subjekt za kupce (omejen dostop)
- avtomatski sistem dodeljevanja gesel
- kriptirani podatki zaradi varovanja osebnih/poslovnih podatkov
So nujno potrebni za delovanje spletne strani.
Omogočajo uporabo storitev drugih ponudnikov in družbenih medijev, npr. ogled videoposnetka na YouTube kanalu.
S pomočjo piškotkov Google Analytics lahko ugotavljamo potrebe in zahteve uporabnikov in izboljšujemo uporabniško izkušnjo.