Enostavno in pregledno mobilno naročanje izdelkov za vaše poslovne partnerje in vaše komercialiste. Privarčevan čas vam bo omogočal, da se osredotočite na poslovne odnose in ne zgolj na pobiranje naročil in ostalo birokracijo.
Naročanje izdelkov v poslovnem (B2B) odnosu med podjetji večinoma poteka po tradicionalnih kanalih. To pomeni, da se naročila sprejemajo preko telefona, e-maila, excelovih razpredelnic, izpolnjenih obrazcev preko faxa in z osebnih obiskom. Komercialist pobere naročila na terenu in jih zapiše v posebno knjigo naročil ali svoj prenosni računalnik. Navadno to pomeni, da se naročila ponovno prenašajo oziroma pretipkajo v hišni ERP sistem (I-center, Pantheon, Odoo,..) in velikokrat še v cel kup drugih dokumentov za sledenje prodaji, uspešnosti posameznika, usklajevanju zalog in druge analitične tabele. Vse to je nujno, da podjetje kvalitetno opravlja svoj posel. Je pa to povezano tudi z napakami človeškega faktorja, z neštetimi e-maili in telefonu pri usklajevanju med različnimi oddelki in seveda posledično tudi s stroškovno učinkovitostjo podjetja.
Edinet ponuja rešitev s katero bodo ključni poslovni procesi postali jasnejši in bistveno hitrejši! Porabljen čas za izvedbo naročila na terenu je lahko vsega 2-3 minute in sistem bo že v naslednjem trenutku sporočil skladiščnemu programu kaj je za pripraviti in oddati na odpremo. V dobro organiziranem informacijskem toku, se skrivajo izjemni prihranki v času in denarju. Primeri že delujočega Edineta so v nekaterih podjetjih omogočili oddajo naročila do 15h in odpremo do 16h istega dne. To pa pomeni hitrejši obrat zaloge, kar je lahko velikokrat odlična optimizacija poslovanja, da o zadovoljnem kupcu ne izgubljamo besed.
Skratka Edinet je orodje, zasnovano za ljudi in ne zgolj za podjetje, kot tako.
- spletna košarica v katero lahko dodajate neomejeno število artiklov
- preračunavanje cene glede na pogodbene cenike z upoštevanjem neto cen ali rabatov
- hitro naročilo za znane šifre izdelkov brez brskanja po katalogu
- hitro naročanje s podporo črtnih kod (podpora za android, apple in windows pametne naprave)
- opcija dodatne opreme - bluetooth mini čitalec črtnih kod
- zapis naročila v vaš ERP sistem s podatki o subjektu/kupcu, postavkah, ceni in količini ter opombi do 300 znakov
So nujno potrebni za delovanje spletne strani.
Omogočajo uporabo storitev drugih ponudnikov in družbenih medijev, npr. ogled videoposnetka na YouTube kanalu.
S pomočjo piškotkov Google Analytics lahko ugotavljamo potrebe in zahteve uporabnikov in izboljšujemo uporabniško izkušnjo.